Verbreed uw adviesdomein met autolease aanbiedingen!

Kansen in de autoleasemarkt


Met private en zakelijke lease aanbiedingen kunt u uw adviesmogelijkheden uitbreiden voor huidige én nieuwe klanten.

Autolease door particulieren is in opkomst. Daar hoort natuurlijk ook een degelijk financieel advies bij.

Net als met hypotheken en verzekeringen moet lease goed bij uw klant passen. Als het bij uw klant past dan is het daarna nog uitzoeken wat de best mogelijke condities zijn. Dat is weer afhankelijk van het type auto, het aantal kilometers en de financiële positie van uw klant. Net als bij andere financiële diensten ligt de nadruk op service en de beste kwaliteit.

Advieskansen

Een leasecontract aangaan is voor klanten een belangrijk onderdeel van hun maandlasten. Een leasecontract is een financieel product wat uitstekend bij uw adviesdomein past.

Belangrijke onderwerpen in het adviesgesprek

Bij het adviseren over het leasen van een auto, zijn er verschillende belangrijke punten die u als adviseur met uw klant moet bespreken:

  1. Type leasecontract: Bespreek de verschillende leasevormen (bijvoorbeeld operationele lease, financiële lease, of private lease) en welke het beste aansluit bij de behoeften van de klant .
  2. Kosten: Een duidelijk overzicht geven van de maandelijkse kosten, inclusief wat wel en niet is inbegrepen (verzekering, onderhoud, belastingen, etc.) .
  3. Looptijd van het contract: De duur van het leasecontract en de voorwaarden voor vervroegde beëindiging of verlenging bespreken.
  4. Kilometerlimiet en overkilometerkosten: Bespreek de kilometerlimiet van het contract en de kosten voor extra kilometers.
  5. Verzekering en eigen risico: Informatie verstrekken over de verzekeringsdekking en de hoogte van het eigen risico.
  6. Onderhoud en reparatie: Wie is verantwoordelijk voor het onderhoud en de reparaties tijdens de looptijd van het leasecontract.
  7. Boetes en bekeuringen: Verduidelijken dat alle boetes en bekeuringen door de leaserijder zelf betaald moeten worden .
  8. Bijtelling en fiscale gevolgen: Voor zakelijke rijders, de bijtelling en andere fiscale gevolgen van het leasen van een auto uitleggen .
  9. Benodigde documenten: Welke documenten nodig zijn om een leasecontract af te kunnen sluiten, zoals een geldig identiteitsbewijs en rijbewijs .
  10. Opties voor het einde van het leasecontract: Mogelijkheden bespreken voor wat er gebeurt aan het einde van het leasecontract, zoals overname van de auto of het inleveren ervan.

Hoe maakt úw kantoor het verschil?

  • Door een website beschikbaar te hebben met alle en correcte informatie
  • Persoonlijke aandacht op kantoor of bij de klant thuis

Waarom is autolease toegevoegde waarde?

  • Autolease is echt adviesproduct
  • Sturen op totaal relaties en daardoor het halen van hoger rendement per relatie
  • de consument is gemiddeld 3 uur bezig met het zich orienteren en informeren over de mogelijkheden, als adviseur kunt u hier dus veel betekenen en uw klant ontzorgen

Tools die u kunt gebruiken

  • vergelijkingsmodule op website (GAAAN)
  • gerichte e-mailmarketing
  • inzetten op social media

Met advies op het vlak van autolease is geen droog brood te verdienen?

Het aanbieden van advies op het gebied van autolease kan voor uw advieskantoor van grote toegevoegde waarde zijn om meerdere redenen:

  1. Expertise en specialisatie: Door expertise in autolease aan te bieden, kan uw kantoor zich onderscheiden en een niche markt bedienen. Dit kan uw kantoor aantrekkelijker maken voor potentiële klanten die specifiek op zoek zijn naar gedegen kennis over autolease .

  2. Financieel advies: Autolease is een financiële verplichting. Uw kantoor kan waarde toevoegen door klanten te adviseren over de financiële haalbaarheid van autolease in hun specifieke situatie, waardoor klanten betere beslissingen kunnen nemen .

  3. Maatwerk en persoonlijke service: Advies op het gebied van autolease stelt uw kantoor in staat om maatwerk en persoonlijke adviezen te leveren. Dit versterkt de relatie met de klant en kan leiden tot een hogere klanttevredenheid en -loyaliteit .

  4. Toegevoegde waarde door kennis en ervaring: Door reeds opgedane kennis en ervaring kan uw advieskantoor concrete toegevoegde waarde bieden, bijvoorbeeld door klanten te helpen bij het kiezen van de beste leaseauto's op basis van hun behoeften en budget .

Uitleg Actiesite - Autolease


Hoe ziet de actie eruit?

De actie wordt vorm gegeven:

  1. YORON bouwt de actiesite (landingspagina)
  2. nieuwsbrieven worden verstuurd naar klanten waarvan het e-mailadres beschikbaar is
  3. nieuwsartikelen worden geplaatst op LinkedIn en als blog op uw website
  4. inzet vergelijker op website (bijvoorbeeld die van GAAAN)
  5. nazorg via reactie op nieuwsbrieven (dashboard & statistieken)

Wij nemen u alle zorg uit handen!

Bouw actiewebsite

YORON bouwt voor u een special actiesite (of eventueel een speciale landingspagina op uw bestaande website).

Op deze actiesite komt alle belangrijke consumenten-informatie te staan en wordt de voor u ingerichte premievergelijker (bijvoorbeeld GAAAN) ingebouwd, een tool waarmee uw klant kan vergelijken & afsluiten!

Nieuwsbrieven

YORON schrijft een of meerdere artikelen en verstuurt deze als nieuwsbrief die naar uw relaties worden verzonden waarvan het e-mailadres bekend is. Het enige wat u hoeft te doen is het aanleveren van de mailadressen.

Blog op uw website en (optioneel) doorplaatsing naar LinkedIn

Het artikel in de nieuwsbrief kunnen wij automatisch plaatsen op uw LinkedIn-profiel. Het artikel plaatsen wij in ieder geval óók automatisch als blog op uw bedrijfswebsite.

Een bijkomend belangrijk voordeel hiervan is dat de content op uw Website een dynamisch karakter heeft. En dynamische content is voor Google een reden om uw Website hoger te gaan ranken. En dat verhoogt dan de vindbaarheid van uw Website.

Vergelijker

Indien wij van u de URL of het script van de vergelijker (bv GAAAN) aangeleverd krijgen, plaatsen wij deze op de actiesite/landingspagina. Natuurlijk testen wij of e.e.a. goed is geimplementeerd.

Wie doet wat?

YORON:

  • bouw en oplevering actiesite/landingspagina
  • het schrijven van artikelen over autolease
  • het plaatsen van de artikelen op social media (optioneel)
  • het plaatsen van de artikelen als blog op de eigen website
  • het verzenden van de nieuwsbrieven naar de maillists

KANTOOR:

  • aanlevering maillists
  • aanlevering code voor de vergelijker (GAAAN)

Tarief


ex 21% btw
Autolease actie Uitgebreid
€ 250,--

Inclusief

  • bouw en oplevering actiesite/landingspagina
  • 2 nieuwsbrieven*
  • 2 blogs
  • 2 posts LinkedIn

* plus € 0,10 per verzonden nieuwsbrief

ex 21% btw
Autolease actie Beperkt
€ 45,--

Inclusief

  • bouw en oplevering landingspagina

Deze optie is alleen beschikbaar voor klantenmet een  ASSU WebSite van YORON.